LAYOUT

April Dreams *gitu*

Baru baru ni impian aku berubah lagi. Kalau mcm sebelum ni otak asyik fikir pasal nak buat rumah untuk Sims bentuk gini la bentuk gitu lah. Atau 2 minggu sebelum tu sibuk fikir pasal macam mana nak hias asrama. Nak letak wallpaper la, nak letak lampu cili la dan sebagai nya.
Tapi sejak minggu lepas, impian aku dah beralih arah kepada satu impan yang luar biasa sikit tapi dalam kategori masuk akal lagi. Dan impian aku adalah, NAK KENA LANGGAR DENGAN KERETA.

Okay. Baca pun macam “ehh aneh gila dooee budak ni” . Aku pun tak tau la sebab apa impian aku dah berubah ke arah ini. Hmmm, bila di kenangkan balik macam gila pun ada.

Aku tak nak kena langgar biasa biasa je. Aku nak yg dramatic punya.  Ciri-ciri pelanggar yang aku mahukan adalah :
  1. Perempuan
  2. Bawa kereta mahal – Seeloknya kereta berwarna putih.
  3. Yang pakai tudung – Pakai tudung singkat, tudung Fareeda, shawl lilit lilit.
  4. Dan akhir sekali, nak yang bergaya, pakai make up dan memandu sambil mengunakan phone.


OKAY, MACAM TAK LOGIK KAN? Hahahahah tapi entah la. Tiba tiba je ada impin macam tu.
Tak cukup dengan tu, aku nak kisah pelanggaran aku berlaku di tempat yang ramai orang, aku kena langgar dengan pelanggar impian aku yang nak masuk simpang – aku tejatuh, tp boleh bangun balik. Dah bangun tu, aku nak attack tingkap kereta dia, suruh dia keluar – Jerit : “WOIII, BUTA KE HAPE AHHH? MATA LETAK MANA!” – tarik pelanggar keluar, kemudian sambung jerit : “SEKARANG KAU BERDIRI SITU! AKU PULAK NAK LANGGAR KAU! HAAA !!!!”  (walaupun tak tau bawa kereta)


Haa, begitu la impian aku sejak awal April ni. Kau tunggu la nanti, aku berubah impian nak jadi lain pulak. Jadi, adakah anda pelanggar yang saya cari. keh keh keh keh keh 

OLDERoho
Sunday, April 12 @ 07:32   â—   { Leave a comment? }
oho